Varför???

Jag tycker att livet ibland är orättvist...
I fredags kom chocken när en nära vän ringde och sa att en killkompis hade dött :(
Det är så orättvist att när man e 27 år och redan försvinner men som sagt kanske han har det bättre nu...

image6



R.I.P Henrik

Du är och förblir i mitt hjärta,
just nu så känner jag bara smärta.
från smärta kommer sorgen och från sorgen kommer glädjen,
det är glädjen av att veta att du allttid kommer finnas med mig för vad som än händer..
Du va alltid glad, snäll och omtänksam,
fan vad ja saknar dig vill ha dig här i min famn..

älskar dig du finns i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Z a n n a s

vad hände?

2008-04-10 @ 16:00:31
URL: http://zannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0