Shoppa!!

Det är otroligt vad jag lägger ner tid och pengar som egentligen inte finns till att shoppa kläder och annat shit... XD
Men
ändå spenderar jag pengar varje månad på kläder, parfymer, skor, makeup och allt annat som jag kan vänta med..
LITE  av en shoppoholic om det nu stavas så.. hehe
Allt ska handlas och allt ska jag ha...
Som bara kanske åka till en inredningsbutik och slänga ut pengar på en duk, glas eller dylikt..
Varför ska jag inte köpa dessa saker när jag väl hittar det?????
Tänk om det är slut nästa gång jag väl vill köpa det så får jag istället ångest för att jag inte har köpt det.. Måste nog tänka om i andra banor, för jag kan INTE spendera alla mina pengar på att shoppa...

Jaja, nu fick ja till detta också.. hehehe.. men ffs jag lever och det är jag glad över

image8
Shoppa shoppa shoppa  shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa shoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0