Saknar dåtiden!

Jag saknar väldigt mkt tillbaka till tiden då jag umgicks med alla mina goa vänner som man tyvärr på längre dagar har tappat kontakten med :(
Glömmer
aldrig festerna när Zanna & Erika bodde under happy, fy fan va kul de va.. hahahaha XD
Sen alla andra underbara fester och allt man gjorde på den tiden.......
Men
som sagt: Hade man inte gjort det då så hade det antagligen aldrig hänt i dagens läge då alla e splittrade och man bor på olika håll med sina nya liv och vänner, men visst finns det fortfarande glöd i en att man tänker på alla man umgicks med och saknar dom utav bara faaaaaaaaaaaaaaaan!!!!!!!!!!



Men
är glad för alla underbara nya vänner man fått och all den kärlek som dom gett en genom svåra tider..



image35


ÄLSKAR ER ALLA TACK FÖR ATT NI FINNS I MITT LIV..................


image34

Kommentarer
Postat av: Therese

Du är inte ensam om att sakna den tiden ibland! GUD va kul vi hade =)
Får ta den där vin kvällen snart =)

2008-04-12 @ 22:33:52
Postat av: Nettan

Fick jag inte ens vara med på bild *gråter hejdlöst*
;) hihi

2008-04-12 @ 22:58:42
Postat av: Z a n n a s

JÄÄÄJ va kul vi hade.
Ingen som har gamla bilder från den tiden? :p

2008-04-14 @ 09:22:20
URL: http://zannas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0