Renovering av min lägenhet

Nu så fick man tillbaka en hel del pengar från skatten så nu ska det bli renovering av min lägenhet för fulla muggar :)
Äntligen får ja måla om och fixa iordning så det ser ut exakt som ja vill ha de..
SÅ J*VLA GÖTT!!!
Köpte min bostadsrätt den 1 okt och flyttade in 5 okt, och har inte gjort ngt med lägenheten mer än att målat om i hallen men där ska ja slita ner listerna som sitter i taket så får måla igen.. XD
Men det gör mig inget..

Sen så blir det att spackla, slipa och måla i vardagsrummet/sovrum eftersom det är en 1.a på 38 kvm så kommer det bli fett nice ;)

image11


Nej nu ska jag ta och ordna lite här hemma innan man far iväg och ska jobba 16.00 - 20.30
En kort tur idag så skönt så..

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

Fan va kul att du kaffat blogg jenz, är det ditt kök du har på bilden? grymt snygt var det iallafall! Kram Ela

2008-04-08 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0