Ramlösa!!!! 27/4

Herregud säger ja bara :S
Igår var ja med Sara WallinderIca för hon skulle handla lite, så tog ja en Ramlösa citrus.
Väl framme i kassan så betalade Sara sitt och ja stod bakom henne och så gick ja... Tyckte först att Sara kollade konstigt på mig men tänkte inte mer på de så vi skulle gå.. Och kassörskan ropade på mig och sa att ja skulle betala det ja hade tagit, men ja bara öööööh vadå för ngt???
Hon bara: drickan kanske... så kom ja på mig själv :S shit vad pinsamt...

Säger bara en sak: Gå aldrig och handla efter två dagars fylla... *asg*

image67image68image69image70image71image72

Kommentarer
Postat av: Miicka

Hahaha, Jenz, jag vek mig nästan dubbel av skratt när jag läste inlägget! Du lyckas verkligen..... hahaha :) Kul å läsa men mindre kul å uppleva antar jag :P

2008-04-29 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0