Jag och Ela

Jag och Ela  pratade igår om att fota mig och sminka mig i olika stylar under sommaren.
Det är grymt kul att bara tanken på vilka sjuka ideer vi kommer att ha XD
Nu längtar jag verkligen tills det att vi börjar att crayza oss och fotar, fotar, fotar, sminkar, sminkar :O)
Ni kan kolla in Elas blogg: mikaelac.blogg.se/

Hon är en underbar vän. Tack för att du finns i mitt liv.
Vi kommer HA SÅ JÄVLA KUL I SOMMAR NÄR VI SÄTTER IGÅNG :O)

image19image20image21


En kväll i November då Ela bjöd in mig på sin Hår och makeup skola och hade temat Dragqueen och sminka mig.. Resultatet ser ni själva..
Fan vad vi skratta... aldrig lösögonfransar igen säger ja.. hahahahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

HAHAHAH jag skrattar ihjäl mig. Jag limmade verkligen hop dina fransar. bilden i mitten e så jäkla snygg:D tack för dom fina orden och JA vi kommer röja hårt med photoshooot i sommar:D

2008-04-10 @ 10:26:38
Postat av: Anonym

HAHAHA du e bara FÖR BÖG!!!!!!!!!!!!

2009-02-01 @ 14:10:28
Postat av: Anonym

ibland går du liiiiite för långt!!!!

2009-02-01 @ 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0